16 nov. 2011

Solutiile - experimente virtuale (clasa a VII-a)

Primele lectii la care am putut folosi experimentele virtuale de pe portalul eScoala.


Elevii au fost incantati, mi-au promis ca vor incerca acasa si alte experimente virtuale. Le-am recomandat si pentru alte materii de studiu: biologia si fizica. Cei mai interesati s-au dovedit a fi elevii claselor a VII-a A, B si C. La cei din clasa a VII-a D mai avem de muncit pe disciplina, sper ca pana la urma sa le trezesc interesul pentru studiu (in general !!!) chimiei, macar pe partea experimentala.
Bogdan, doresc sa citesti aceaste randuri si sa meditezi asupra vietii tale de elev!

2 comentarii:

  1. pe ce site s-a realizat experimentul virtual? va rog frumos spuneti-mi si mie pentru ca am nevoie. multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dati un click pe eScoala (in textul de inceput)si va directioneaza unde trebuie!Succes!

      Ștergere