Chestionarul de
feedback al elevilor - rezultate
1. Care
a fost subiectul lecţiei în cadrul căreia au fost folosite experimente
virtuale?
78% dintre repondenti au reusit sa dea
mai mult de trei titluri/continuturi
de lectii in care s-au folosit experimentele virtuale.
22% dintre repondenti au reusit sa dea
mai putin de doua titluri/continuturi de lectii in care s-au utilizat
experimentele virtuale.
2. Ce
va plăcut cel mai mult la lecţia în cadrul căreia au fost folosite experimente
virtuale?
Raspuns: animatia, continutul experimentului,
ca nu a trebuit sa spele eprubetele, vocea laborantei.
3. Ce
nu va plăcut la lecţia în cadrul căreia au fost folosite experimente virtuale?
Raspuns: nu pot spune ca nu le-a
placut, prefera totusi sa efectueze practic experimentele.
4. Utilizarea
experimentelor virtuale v-au ajutat în înţelegerea conceptelor ştiinţifice?
a. Da
62%
b. Într-o
oarecare măsură 24%
c. Nu
14%
5. Aţi dori ca să foloseasc experimente virtuale
în cadrul lecţiilor, în viitor ?
a.
Da, regulat 24%
b. Da,
ocazional 57%
c. Nu
19%
6. Care
formă de experiment preferați să desfășurați la ora de chimie?
a. Numai
experimentele virtuale 3%
b. Numai
experimente reale 47%
c. Combinația
dintre cele două, cu precădere cele reale
41%
d. Combinația
dintre cele doua, cu precădere cele virtuale 9%
7. Adăugaţi orice alt comentariu legat de
folosirea experimentelor virtuale în cadrul lecţiilor din domeniul chimiei.
Au fost distractive si in acelasi timp instructive, interesante, parca
ne-am jucat, parca au fost desene animate, ne-au placut, am avut posibilitatea
sa “experimentam “ si acasa, am folosit si experimentele de la biologie si
fizica, etc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu