25 sept. 2010

Test de evaluare initiala

1.Scrieţi formulele chimice corespunzătoare denumirilor: 1,25 puncte

a) hidroxid de sodiu

b) clorură de calciu

c) acid clorhidric

d) carbonat de potasiu

e) dioxid de carbon

2.Scrieţi denumirile corespunzătoare formulelor chimice: 1,5 puncte

a) AgNO3 c) Al(OH)3 e) SO2

b) H2SO4 d) NH3 f) FeCl2

3.Pentru următoarele ecuaţii chimice se cere: 4 puncte

  • Completaţi ecuaţiile chimice
  • Egalaţi ecuaţiile reacţiilor chimice
  • Stabiliţi tipul reacţiilor
    • H2 + Cl2 =.............
    • CuCO3 = ..............+ .............↑
    • NaOH + H2SO4 = ..............+.............
    • Na + H2O = ...........+ ..................
    • NaOH + AlCl3 = ………….+…………↓
    • AgNO3 + HCl = ………..+…………………

4.Calculați masa moleculară pentru următoarele substanțe: HCl, Zn(OH)2, MgCl2

0,75 puncte

Se dau AZn =65, AH =1, ACl =35,5, AMg =24, AO= 16

2,5 puncte din oficiu

4 sept. 2010

Sigla

Școala Generală "Avram Iancu" Bistrița



Daca este sa gandim o ierarhie a valorilor institutionale din invatamantul preuniversitar bistritean, Scoala Generala „Avram Iancu” ar ocupa cu siguranta unul din locurile fruntase, bucurandu-se de prestigiu si notorietate in spatiul plin de noblete al oamenilor scolii, de mandria si recunostinta celor care au absolvit aici.
Primele documente ale scolii dateaza din anul 1960, scoala functionand initial in incinta Unitatii Militare si apoi in cladirea Muzeului Judetean. Constructia actualei cladiri (corpul A) a inceput in anul 1968 si a fost data in folosinta la 1 septembrie 1970. Noua ani mai tarziu s-a ridicat corpul B al scolii, in acea vreme functionand ca atelier-scoala. Tot in 1979 se da in folosinta si sala de sport. Numarul extrem de mare de elevi ce urmeaza a studia in cadrul scolii face ca localul B sa-si transforme atelierele in sali de clasa.
La 23 martie 1996 scoala primeste „botezul” Societatii „Avram Iancu”, devenind astfel Scoala Generala „Avram Iancu”, unitatea scoala in care a fi profesor sau invatator inseamna o misiune ce tine de arta de a instrui si educa generatia mileniului III, de a-i pregati pe acestia sa gaseasca raspunsurile potrivite la provocarile zilei de maine.
Am fost o istorie, am crescut cu timpul in toate componentele – indeosebi cele valorice. Suntem o scoala performanta, dorita de populatia scolara. Vom fi viitorul asa cum il visam, vom fi cei ce vor semana in continuare educatia bunului simt si a dorintei de foarte bine.
Ne aflam pe un drum ascendent spre perfectionarea procesului de invatamant, ca rezultat al actiunilor convergente ce vor avea la indemana trei elemente esentiale: ELEVI, PARINTI si CALITATE.